casa La Pulperia - Reisverslag uit Riópar, Spanje van Sjef Boesten - WaarBenJij.nu casa La Pulperia - Reisverslag uit Riópar, Spanje van Sjef Boesten - WaarBenJij.nu

casa La Pulperia

Door: El Jefe

Blijf op de hoogte en volg Sjef

21 Oktober 2015 | Spanje, Riópar

buenos tardes,

na de ontzettend mooie etappe van vandaag, nog even uitgerust op de Plaza Mayor, voor het gemeentehuis hier onder het genot van een strak blauwe lucht en enkele heerlijke heldere witte wijntjes... Bijgefeud, bij gewhatsapp't en gebeld... video's opgesteld en verzonden aan onze jarige Job, Cas en zijn broer in Arnhem.. Daarna, en dat had ik al gezien tijdens onze fietstocht op weg naar een onderkomen vanmiddag door het dorp, casa 'La Pulperia' bezocht... enne Pim extra voor jou enkele foto's van de mogelijke gerechten hierbij aanhangig toegevoegd... 't was echt om je vingers af te likken, heerlijk...
Voor morgen een rustige start, een rustige rit en vemos a ver waar we uutkomme...
El Jefe

• 21 Oktober 2015 - 23:46

Pim:

Mhhhh das goe veur un marathonzitting....josine heeft de Pig gegeten ( onderaan kaart, en Sjef de sea bas of de emperador.
    Ga maar lekker uitbuiken ..dat ga ik nu ook doen.....

• 22 Oktober 2015 - 07:40

Nelleke :

Ik ga niet meer voor de prijs maar de kaart beloofde heerlijk eten! Op de foto lijkt t pompoen met iets en garnalen met kip maar zal wel fout zijn! Geniet ze vandaag!