buenas dias - Reisverslag uit Frías de Albarracín, Spanje van Sjef Boesten - WaarBenJij.nu buenas dias - Reisverslag uit Frías de Albarracín, Spanje van Sjef Boesten - WaarBenJij.nu

buenas dias

Door: el Jefe

Blijf op de hoogte en volg Sjef

18 Oktober 2015 | Spanje, Frías de Albarracín

hallo, vanmorgen wakker gemaakt door mijn collega fietsers in Mill, die het er maar niet eens over konden worden 1) wie er mee ging 2) waar te starten.. Ria blijkt iets speciaals te bieden te hebben, Piet was nog wakker om 2.30, was happy, zielig, beetje aangeschoten... om 3.26 nog op en keek toen wel of hij zou waar? zou komen... Maar het moet gezegd 's avonds een grote jongen, 's morgens ook.. Hij was er vanmorgen wél bij..
Gisteravond laat het noodweer in Andalucia gezien?? tjonge tjonge als wij daar aankomen is het daar goed schoongespoeld, bakken met water kwamen daar omlaag en het stormde er flink.. Die depressie gaat van zuidwest naar noordoost over Espagna.. voor maandag en dinsdag houdt dat voor ons in dat we mogelijk nat worden... en wat erger is 'wind tegen'.. en dat allemaal bij een temperatuurtje van 19-20 grados.. warme regen dus..
Vandaag? Naar Cuenca... 2 mogelijkheden links- of rechtsum via Ciudad Encantada (onwaarschijnlijke rotsformaties vlgs. Benjaminse) of rechtum een gewone weg.. Omdat het zondag is hebben we voor vanavond daar maar wel weer een hotelletje gereserveerd...we sulle sien vandaag..

• 18 Oktober 2015 - 12:08

Toot:

De stoom komt weer uit mijn oren. Niks helpt.zal mijn hulpje maar weer roepen.

• 18 Oktober 2015 - 14:10

Yvon:

Toot (ik ben maar zo vrij om je meteen te tutoyeren) hou vol! Geen mens waar niet met regelmaat de stoom uit de oren is gekomen en nog met regelmaat komt. Mbt computerachtige zaken bedoe ik. Hulp is nabij denk ik en voor zover ik van Sjef begreep ging je als een speer door zijn instructielesje heen. Niet afhaken hoor, 't went vanzelf en nogmaals, bij iedereen slaat zo nu en dan de digitale wanhoop toe. Maar je bericht staat er toch dus dat gaat goed?
    Groetjes,
    en oh ja, ook voor Sjef en Janine natuurlijk :-)
    Yvon