de reis is begonnen!!!! - Reisverslag uit Achtsehoek, Nederland van Sjef Boesten - WaarBenJij.nu de reis is begonnen!!!! - Reisverslag uit Achtsehoek, Nederland van Sjef Boesten - WaarBenJij.nu

de reis is begonnen!!!!

Blijf op de hoogte en volg Sjef

14 Oktober 2015 | Nederland, Achtsehoek

14.45 aankomst bij Goyer in Uden, nog ff de accu's van wat extra noppenfolie voorzien en de oplader idem dito! De fietstassen ingeseald zodat dat doorgaat voor 1bagagestuk. Daarna de tandem in de aanhangwagen en toen Padre Gerardo zijn zoveelste opdracht verwerkt had, richting E'hoven AirPort ! Onderweg de sleuteloverdracht van de Q5 en het huis geregeld. Na het altijd weer innige afscheid van El Padre (voel zijn natte kus op mijn schedel nog steeds!) op weg met die tandem, altijd weer spannend, je weet nooit wat die incheck dame nu weer verzint!? En jawel hoor, deze had weer wat nieuws: hij moest de band op!, mag 30 kg wegen, hij weegt meer dat weet ik!, maar als je het achterwiel een beetje optilt, weegt ie net onder de 30!! Pfft gelukt!! De overdracht bij de balie van 'odd sizes' verliep gladjes! Daar de banden op verzoek half leeg gelaten en nog ff pfffffffffft gezegd zodat die dame aannam dat hij helemaal leeg was! Het is nu 1 uur later en ik ben nog niet opgeroepen!! Hij zal wel onderweg naar het vliegtuig zijn!
Zitten nu, de eerste hindernis is genomen!, aan een wijntje met peanuts te wachten op das Flugzeug!! Josine verzonken in haar eboek en ik probeer joep's appje uit plaatsen van dit stukje via mijn mobieltje!! Hasta luego!
El Jefe.
Vertrek 18.25 uur

• 14 Oktober 2015 - 17:26

Trudy:

Goeie reis! Natuurlijk stikjaloers zijn we, de eerste dagen zonnetje en 21 graden lees ik op Weeronline. Geen echt Sjef-en-Josine-fiets-weer. Daar hoort vooral hondenweer bij volgens mij!
    Geniet ervan, we gaan weer smullen van de verhalen. Vergeet niet om je heen te kijken, en geen stukken afkorten over veel te drukke wegen!

Trudy

• 14 Oktober 2015 - 18:19

Fam.katwijk :

Heelveel fiets plezier geniet ervan! !!!!!we gaan weer genieten vd verhalen.
    Lieve groetjes de katjes! !!!

• 14 Oktober 2015 - 18:26

Nelleke:

Boffers! Genieten, zeker met mooi weer?

• 14 Oktober 2015 - 20:54

Pim:

Hartelijk welkom in Valencia!
    Veel plezeer en een goede eerste nacht !
    Laat de tapas jullie smaken en natuurlijk die vele flessen witte wijn die jullie gaan verorberen na de zoveelste fietsinspanningen....je zult er goed van slapen.....
    Hier blijft het regenen...zo graadje of 6 hooguit noordoosten wind.(was vandaag weer de eerste koude tocht naar Maastricht op het fietsje v.v. Brr)...bij jullie is het gelukkig aangenamer....tot schrijfs...