na vers 778... - Reisverslag uit Langenboom, Nederland van Sjef Boesten - WaarBenJij.nu na vers 778... - Reisverslag uit Langenboom, Nederland van Sjef Boesten - WaarBenJij.nu

na vers 778...

Door: sjef

Blijf op de hoogte en volg Sjef

12 Oktober 2015 | Nederland, Langenboom

Net terug van mijn laatste visite aan mijn nog enige en unieke patiënt mw. Toot, waarvan mijn kleinzoon Adam een keer tijdens het kaartspelletje pesten toen hij een joker van Toot kreeg voorgeschoteld, zei: "Toot ik wens jou ...."!! en wat voor een visite.... Toot lag uitgeteld op de bank met haar linker been omhoog zoals ik haar dat vanmiddag had aangeraden.. niet i.v.m. het iPadden maar om haar linker been rust te gunnen.. Waarom? nou omdat Toot gisteren een ongelukje had... een aanrijding met een terrasstoel die plots zijn rechter-achterpoot uitstak toen Toot erlangs liep met als gevolg een losliggend velletje van zo'n cm of 10 op haar linkeronderbeen, de zoveelste keer... Ander merkwaardig gebeuren: stoom uit haar oren, wel duidelijk veroorzaakt door het iPad gebeuren... Een koude witte wijn deed wonderen en weer gezamenlijk achter de iPad gekropen... en ??? jawel hoor gelukt!! een bericht geplaatst... Trots als een pauw met bijbehorende geluiden kreeg ik een tweede glas wijn aangeboden!! daarom kon ik ook niet langer blijven... Thuis gekomen heb ik haar lieftallige dochter ook maar aan mijn volgerslijst toegevoegd, kan zij zien hoe het werkt en evt. op afstand haar moeder van de nodige instructies voorzien...
Maak nog ff mijn mail open en zie weer een reactie van Toot !!:
'ze heeft nog geen mail ontvangen', niet te geleuven wat een vakterminologie na 1 dag bijscholing of wat daar dan ook maar voor door mag gaan...

  • 13 Oktober 2015 - 08:37

    Nelleke Renders:

    Geweldig! Heb alweer zo gelachen om de iPad en Toot! Zie het al voor me! Wel knap van Toot dat ze het geleerd heeft!
    Heel veel plezier de laatste dag en goede reis!

  • 13 Oktober 2015 - 12:53

    Toot:

    Ik weet echt niet hoe ik jouw verslag tevoorschijn heb getoverd? Mischien kunnen we dat nog even opschrijven. Was wel heel Leuk!

  • 13 Oktober 2015 - 16:22

    Erik-Jan Van De Wiel:

    Sjef!
    Ik ben vanaf vanavond (dinsdag) tot donderdagavond in Valencia. FF afspreken?
    Gr.
    EJ

  • 13 Oktober 2015 - 21:18

    Lieke:

    Hele fijne vakantie sjef en Josine!
    ☀️☔️

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Sjef

hallo, ben 66 jaar, getrouwd met Josine 65 jaar; dus nu 'pensionado' en genietend van het leven... soms nog een dienstje op de huisartsenpost in Boxmeer en verder werkzaam als arts verbonden aan de Levenseindekliniek... daarnaast veel vrije tijd voor de kleinkinderen, de tuin en last but not least voor Josine, mi esposa... zo ook nu weer... bijna 3 weken continu bij haar in de buurt, het grootste deel van de dag op minder dan 1 meter van haar vandaan... El Jefe

Actief sinds 08 Okt. 2015
Verslag gelezen: 158
Totaal aantal bezoekers 14644

Voorgaande reizen:

14 Oktober 2015 - 02 November 2015

fiesta d'octubre, un viaje de Valencia a Málaga

Landen bezocht: